Penawar Berhenti Merokok

Posted by

Bismillahirahmanirahim.. hari ini izan nak bercerita tentang rokok.. izan memang alergik dengan asap..tak suka bau asap..asap rokok, asap bakar sampah, asap sate..semua jenis lah senang citer..tak suka sebab nanti baju bau asap, busuk..

ok, macamna nak berhenti merokok? bahaya merokok ni sebab boleh merosakkan paru-paru, organ-organ dalam badan..dan yang paling bahaya adalah kepada perokok pasif..perokok pasif ni adalah orang yang menghidu asap rokok..mereka yang menghidu asap rokok ni hidu-hidu terus telan tak kuar dah sebab tu ia lebih merbahaya berbading mereka yang merokok.. sebab tu, berhentilah merokok, sayangilah keluarga kita..


Vitamin yang boleh membantu perokok-perokok ni berhenti merokok adalah CoQHealth Plus.. CoQHealth Plus adalah vitamin khusus untuk menjaga kesihatan jantung.. sebagai permulaan untuk belajar berhenti merokok disarankan ambil lah CoQHealth Plus ni.. Insya Allah boleh membantu.. Harga pun tak mahal.. Mahal lagi kod rokok yang dibeli hari-hari tu.. bakar duit macamtu je.. kalo beli vitamin ada juga faedahnya, dapat badan sihat..


Photo: Harap² lepas suamiku konsisten makan #coqhealth ni dia akan berhenti merokok...

Pasni misi #vivix kan dia plak....

Nak berhenti merokok dengan CoQHealth, hubungi izan..
sms/watsapp/wechat: 013-6783854
email: nurizanahmad@yahoo.com


Blog, Updated at: Tuesday, May 13, 2014

0 comments:

Post a Comment