Jantung Sihat - CoQHealth

Posted by

Sakit jantung adalah penyakit no. 1 di Malaysia selain sakit darah tinggi dan kencing manis.. arwah bapak izan pun meninggal akibat sakit jantung.. 2 hari selepas selamat menjalani pembedahan indo di IJN, bapak dibenarkan balik ke rumah.. tapi umur bapak tak panjang, Allah lebih menyayangi bapak..

___________________________________________________________________________

Ini kisah Master Mareeya Muda..
Coqhealth ni bagus untuk kesihatan jantung.. Dulu ayah saya pernah kene serangan jantung.. Dah lama dah.. Mase saya sekolah menengah. Smpai sekarang masih ade komplikasi jantung.. Then bulan 10 tahun lepas dia kena admit ward sebab masalah jantung (congestive cardiac failure CCF). Smpai tak boleh nak berjalan... tak larat.. So lepas dia keluar wad saya bagi dia makan coqhealth... Coqhealth ni sebotol ade 30 biji, sehari makan sebiji... So sebulan sebotol la.. Sekarang dah masuk botol ke 5... Alhamdulillah ayah dah kembali cergas, dah boleh jalan macam biasa, dah boleh kayuh basikal ke hulu ke hilir...

Pastu saya suruh suami saya pun makan.. Dia baru start makan bulan ni.. Bukan sebab die sakit jantung.. Tapi sebab nak jaga kesihatan jantung... Baik mencegah kan? Sebab skang banyak sangat kes yg muda-muda mati mengejut akibat serangan jantung.. Cantoh HANI MOHSIN. (ALFATIHAH)…… selain tu coqhealth elok untuk membekalkan tenaga dan untuk kesuburan lelaki... Badan nak pkai lama kan?? So x membazir pun saya beli 2 botol coqhealth sebulan untuk orang yang saya sayang..

__________________________________________________________________________



Kesihatan tiada nilainya... Bila dah jadi sesuatu yang tak diingini masa tu air mata darah sekalipun dah tak ada gunanya...

Cegah SERANGAN JANTUNG!!

sms/watsapp/wechat: 013-6783854
email: nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Tuesday, May 13, 2014

0 comments:

Post a Comment