Turunkan Tahap Kolestrol - Phytocol-ST

Posted by

Kolestrol sering dikaitkan dengan pesakit jantung.. Arwah ayah izan pun merupakan salah seorang pesakit jantung.. Komplikasi jantung dikesan setelah bertahun arwah ayah mengalami strok dan kencing manis.. Pada masa tu, izan belum lagi menjadi Pengedar Sah Shaklee.. Kalau tidak pasti izan dah bagi arwah ayah cuba supplement Shaklee.. Apa yang izan perasan, arwah ayah tak perlu jemu mencuba pelbagai supplement untuk memperbaiki tahap kesihatan ayah.. Semoga arwah ayah tenang di sana serta di tempatkan bersama orang-orang yang beriman.

Apa yang izan nak kongsikan adalah berkaitan produk baru Shaklee iaitu Phytocol-ST.. Produk ni baru sahaja dilancarkan kalau tak silap izan bulan lepas.. Fungsi utama Phytocol ni adalah untuk menurunkan tahap kolestrol.. Kolestrol ni amat-amat merbahaya.. Semua orang ada kolestrol samada kurus atau gemuk.. yang membezakannya adakah tahap kelostrol itu tinggi atau rendah..






Check tahap kolestrol korang sebelum kita diserang sakit jantung secara tiba-tiba.. Nak dapatkan maklumat lanjut berkaitan produk ni boleh menghubungi izan.


Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee 
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Wednesday, June 11, 2014

0 comments:

Post a Comment