Makanan Segera yang Sihat - Meal Shakes

Posted by

Alhamdulillah, masih berpeluang untuk menyambut kedatangan bulan Rejab pada tahun ini 2014.. Bulan Mei adalah bulan istimewa. First, bulan Mei bulan kelahiran izan.. Second, bulan Mei bulan ulangtahun perkahwinan ibu dan arwah ayah. Third, bulan Mei bulan sambutan Hari Ibu dan Hari Guru. dan yang paling istimewa bulan Mei ini adalah bulan PROMOSI MEAL SHAKES - French Vanilla.. 

Meal Shakes merupakan pilihan kegemaran majoriti ibu-ibu di Malaysia.. Mealshakes ni merupakan makanan segera yang sihat.. Meal Shakes minuman segera yg berkhasiat berperisa french vanila.. 'segera' di sini bermaksud ianya segera diserap.. Meal Shakes merupakan protin berkualiti tinggi dan mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak-kanak sehingga dewasa. Kanak-kanak seawal 1 tahun sudah boleh mengambil Meal Shakes ni.. 


dan yang best lagi Meal Shakes ni bukan sahaja kaya dgn protin dan kalsium, tetapi juga kaya dengan vitamin penting terdapat dalam per serving Meal Shakes antaranya Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic,  Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral-mineral penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, dan zinc.. Memang amat sesuai untuk anak-anak yang cerewet tak makan sayur dan buah-buahan.

Memang rugi lah kalau tak beli time tengah promosi ni.. setin ni kalau seorang anak je yang consume, boleh bertahan dalam 2-3 bulan.. Shelf life Meal Shakes juga tak lama  (tempoh hayat expired).. Ini utk menjamin kesegarannya, tapi tak rugi beli sekurang-kurangnya ambil 1set (BUY 6 FREE 1).. Kenapa? sebab kalau satu keluarga consume (ibu,ayah, anak 2-3orang) setin tu tahan untuk sebulan sahaja.. So kalau amik 1set bolih simpan stok setengah tahun.. or share dengan kawan-kawan.

sms/watsapp/wechat: 013-6783854
email: nurizanahmad@yahoo.com


Blog, Updated at: Friday, May 02, 2014

0 comments:

Post a Comment