AbayaKids Peneraju Jubah Bayi & Kanak-Kanak (Review)

Posted by

Salam semua.. 

Siapa yang tengah mencari jubah bayi dan kanak-kanak perempuan, meh izan nak cerita sikit.. Orang kata melentur pulur biar dari rebungnya.. sekarang ni macam-macam jenis pakaina kita boleh beli kat luar sana tapi adakah pakaian tu menepati tuntutan syarak..  Dulu-dulu kita selalu dengar "biarlah budak tu nak pakai kan tengah kecik".. memang lah selagi belum capai umur baligh tak berdosa pun kanak-kanak tak bertudung, pakai skirt.. tapi ingat ye, ia akan mempengaruhi perkembangan anak-anak tu nanti.. jangan salahkan anak-anak bila besar nanti mereka pakai pakaian yang menjolok mata hatta menutup aurat tapi masih ketat di sana ketat di sini.. 

AbayaKids satu jenama pakaian bayi dan kanak-kanak yang terkenal di kalangan penggemar-penggemar jubah atau abaya. Jubah yang dikeluarkan oleh Abayakids ni dijahit sendiri oleh tukang jahit mereka.. kualiti mereka memang tip top.. izan sendiri dah pegang dah rasa material yang mereka guna.. seawal umur 3 bulan sudah boleh berjubah dan saiz yang paling besar jubah kanak-kanak berusia 12 tahun..  mommies semua senang lah nak didik anak-anak sebelum baligh ni berjubah.. bila dah baligh nanti senang tak kekoh nak berjubah.. siapa kata berjubah tak up to date?? 

Design yang ditawarkan oleh AbayaKids semua cantik-cantik.. Terdapat 12 design kesemuanya setakat hari ini.. dah cukup banyak dah tu.. akan datang mungkin akan ada lebih banyak design yang AbayaKids akan keluarkan..


Istimewanya AbayaKids ni jubah yang mereka tawarkan Set beserta tudung dan inner.. Tempahan pre order boleh siap dalam tempoh 3-7 hari.. memang cepat panas dan dijamin puas hati.. dah lah cepat kualiti jahitan jubah pun cantik.. dan yang lagi best boleh pilih warna nak mix & match jubah yang kita nak tempah tu.. ready stok ada, pre order pun ada.. kain pun tak panas.. sesuai sangat tuk bayi dan cuaca kat Malaysia ni.. pastu kain pulak jenis kurang berkedut.. tak payah susah-susah nak iron.. haaa.. best kan..

Ok, bagi yang berminat nak jadi agent AbayaKids atau nak borong Jubah AbayaKids boleh contact no ni Whats App atau Telegram +6013-6783854 (Cik Izan).. Kalau nak borong tudung sahaja pun boleh, nak borong Inner sahaja pun boleh..




Blog, Updated at: Wednesday, November 04, 2015

0 comments:

Post a Comment