Testimoni: Joint Health Tablet & Kesihatan Sendi

Posted by

Salam semua..

Semakin meningkat usia, semakin banyak pulak sengal-sengal badan, sakit-sakit lutut, sakit-sakit sendi.. sakit sendi ni biasa menyerang di bahagian-bahagian sendi seperti lutut, tangan, kaki, pinggul dan juga tulang belakang.. 


Salah satu cara nak menjaga kesihatan sendi ni dengan mengambil supplement Advanced Joint Health Tablet dan juga Ostematrix.. gabungan 2 vitamin ni dapat memelihara tulang dan juga sendi kita Insya Allah.. Jom kita dengan apa kata mereka yang sudah menggunakan produk ini..


"...Saya sering sakit bahu belikat apabila duduk terlalu lama mengadap PC, pasti terasa bahu belikat tegang dan tak selesa. Selain itu, sejak extend breastfeeding Dzakirah, kaki sering didatangi simpul biawak... its happen bila guna kasut yang tak berapa nak tinggi pun... Bunyi keriok-keriok sering juga berkumandang tatkala bila nak duduk antara dua sujud.. Alhamdulillah selepas 5 hari mengambil Advanced Joint Health Tablet (2 biji) + Ostematrix (4 biji) sebelum tidur dah tak ada bunyi keriok-keriok pada lutut.. Rasa licin je sendi-sendi terutama bila bangun dari duduk antara dua sujud, naik tangga mahupun duduk lama depan PC.. Kalau tak, memang terasa. Alhamdulillah, dengan izin Allah jua.. Saya suka !! kini saya hadiahkan juga kepada mak & ayah saya, nenek-nenek saya..



Blog, Updated at: Thursday, October 02, 2014

0 comments:

Post a Comment