Kejayaan Jutawan Shaklee - Buat Duit Online

Posted by

Salam semua & selamat petang..

Bekalan air paip tak ada lah pulak harini.. maklumat yang diterima, ketiadaan air ni akan belarutan sehingga tengah malam nanti.. walaupun hanya sehari namun, mereka yang melaluinya sahaja yang tahu.. dah mandi ke belum ni?? haha..

Siapa dah beli Majalah Harmoni keluaran September 2014??

Siapa yang dah beli dan dah pun baca, pasti korang akan nampak muka kakak ni kan.. ni lah dia kak cery.. siapa yang tak kenal kak cery ni jutawan shaklee..  Izan Insya Allah jutawan to be.. doa-doakan lah ye.. doa kalian amat bermakna buat izan.. Izan pun berada di bawah naungan kumpulan jutawan kak cery juga.. Siapa-siapa yang berminat nak masuk group jutawan bawah susur galur kak cery boleh join dengan izan.. jangan lah segan-segan..hihi



Zaman kak cery buat shaklee ni takda facebook yang meletop-meletop macam sekarang ni.. jadinya, medium utama kak cery kembangkan empayar beliau adalah melalui blog.. blog is better than facebook even right now sekali pun.. sebab kita tahu, orang yang boleh access facebook hanya orang yang ada akaun facebook.. tapi blog sesiapa pun boleh access yang penting ada internet.. Maka dengan ini terbukti bahawa dengan blog boleh buat duit.. macam-macam cara boleh buat duit dengan blog, macam-macam produk atau service boleh ditawarkan.. contoh kak cery ni, dia buat duit dengan blog dengan promote produk shaklee.. korang fikir-fikirkan lah produk apa yang korang nak promote..



Disebalik kejayaan kak cery ni, terdapat pelbagai kisah suka duka yang orang lain tak kan tahu.. apa yang kita tahu, bestnya jadi jutawan.. aku pun nak jadi macam dia jugak lah.. bagus dah tu jadikan orang-orang yang berjaya ni sebagai pembangkit semangat.. tapi jangan hangat-hangat taik ayam pulak.. ooh, lupa nak bagitahu, kak cery ni asal nya wanita bekerjaya tau, berjawatan, pendapatan 4 angka sudah.. bukan suri rumah.. tetapi telah ambil keputusan jana pendapatan dengan Shaklee sehingga berjaya bergelar JUTAWAN SHAKLEE hari ini.. setiap orang punya cerita mengapa mereka meninggalkan kerjaya untuk melakukan sesuatu yang baru.. korang macamana pulak??


Place Your Order Now!!
Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee Malaysia
Hotline: 013-6783854
Email: nurizanahmad@yahoo.com
FB Page: Vitamin House Beauty
FB Page: Lady Krafts

Pengeposan ke seluruh Malaysia, 
Singapura, Thailand, Indonesia & Brunie



Blog, Updated at: Tuesday, September 02, 2014

10 comments:

  1. pergh..mntop beb..ko pun mkin cun..hilng dh jerawat2mu..tp tembam ckit..bdn je x tembam2 ye..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko kata ku tembam..haha..nak kuruskan muka lah camni..

      Delete
  2. blog memang boleh buat duit. hoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila cikgu titan dah bersuara.. antara org lama yg dah berjaya buat duit dengan blog ;)

      Delete
  3. dy bejaya sbb dy ikut amalan kerohanian dy,dy dekatkn diri dengan Allah..sape masuk group dy,boleh kenal cara dy guide

    ReplyDelete
  4. Hebat kan..seronok tgk kejayaan org lain.

    ReplyDelete
  5. bertuahnya dya.. mesti kuat dya berusaha kan..:)

    ReplyDelete
  6. Semoga terus berjaya. Singgah sini dan follow

    ReplyDelete