Sakit Jantung - Pembuluh Darah Sempit

Posted by

Andai saja perut kita transparent.. Pasti kita dapat lihat keadaan dalam perut kita, sihat ke tak sihat paru-paru kita, jantung kita, buah pinggang kita.. 


Kalau kita boleh lihat organ-organ dalam badan kita, mesti kita takut nak makan macam-macam.. Pasti kita akan jaga kesihatan dengan sebaik mungkin.. Sebab penyakit boleh datang sebab makanan yang kita ambil, yang kita makan.. 

Bila makan, kita tak ingat dah sakit semua tu.. yang kita tahu makanan tu sedap dan rasa nak tambah-tambah lagi.. Lihat pembuluh darah tu, bila makan makanan berminyak, tinggi kolesterol.. ia akan mendap menjadi plak dalam pembuluh darah.. Lama kelamaan pembuluh darah menjadi sempit.. kalau dah sempit macamana darah nak lalu.. Bila laluan sempit, jantung tak dapat pam darah untuk supply ke seluruh anggota tubuh.. Bila darah tak sampai, boleh menyebabkan sel-sel mati.. Penting kita nyah kolesterol dari tubuh badan kita..

Salah satu cara, boleh ambil PYHTOCOL ST.. 80% daripada kolesterol yang kita makan tak kan diserap dalam badan kita.. Untuk kesihatan jantung, boleh ambil CoQHealth..

Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee 
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Wednesday, June 18, 2014

0 comments:

Post a Comment