Sakit Tulang Belakang

Posted by

Salam semua.. beberapa hari yang lepas, seorang kawan izan mengadu sakit tulang belakang.. Izan bertanya dah berapa lama sakit dan ada tak buat kerja-kerja berat, angkat objek yang berat, membongkok terlalu lama dan sebagainya.. Kawan izan ni selalu demam dan selsema, kerap juga masuk hospital.. Risau juga bila kawan kita selalu je tak sihat.. Izan sarankan supaya buat pemeriksaan di hospital.. Pada mulanya berdegil tak nak pergi sebab izan suruh dia buat X-ray.. Then, memang tak pergi pun, just makan ubat tahan sakit.. Dah orang tak nak pergi, izan pun malas lah nak paksa-paksa.. Sehari kemudian, dia bagitahu izan dia nak buat check up kat hospital sebab sakit tu datang balik.. Syukur sangat pergi juga akhirnya.. Doktor mengesahkan muscle bengkak and bagi fisio and ubat tahan sakit.. After 3 hari datang semula buat check up..  Izan harap sangat sakitnya akan sembuh and berdoa semoga Allah bagi kesembuahan.

Sakit tulang belakang

Jangan pandang ringan ye sakit tulang belakang!!

Walaupun tidak kes yang membawa maut tetapi tulang belakang adalah penting untuk menyokong badan supaya kita dapat bergerak, berdiri dan melakukan aktiviti harian dengan selesa. Sakit tulang belakang boleh membawa kelumpuhan jika tidak dirawat.. Kepada sesiapa yang mengalami sakit tulang belakang ni tolong lah buat pemeriksaan doktor.. Carilah alternatif untuk kesembuhan sakit tulang belakang ni.. Pengambilan paint killer secara berterusan untuk jangka masa yang lama akan memberi kesan buruk kepada kesihatan organ dalaman seperti usus dan buah pinggang.. Apa jua ubat-ubatan yang diambil akan memberi kesan jangka masa panjang..

Bagi yang hendak menggunakan produk Shaklee, vitamin yang disarankan adalah AJHT, Omega Guard dan juga Ostematrix.. Pesakit juga boleh mengambil VIVIX untuk penyembuhan yang lebih cepat.. Semua kesembuhan panyakit ini adalah atas izin Allah, dan kita wajib untuk berikhtiar mencari penawar.


Sebarang pertanyaan/order sila hubungi izan.
Contact no. 013-6783854 (sms/watsapp/wechat/line)
Email: nurizanahmad@yahoo.com




Blog, Updated at: Friday, March 21, 2014

2 comments:

  1. Tulang belakang ni asas yang penting untuk tubuh..betul tu..jangan abaikannya..hehe

    ReplyDelete
  2. benda ni la part yg paling penting untuk manusia.
    tp ramai yg xnak ambil tahu

    ReplyDelete