Pencuci Muka - Enfuselle Skin Care

Posted by

Salam semua..

Nak tanya sikit.. pencuci muka apa yang korang guna? siapa ada habit suka tukar-tukar pencuci muka? izan lah tu..hihi.. pencuci muka pertama yang izan guna clean & clear.. masa tu zaman sekolah rendah.. kecik-kecik dah pandai nak melawa kan..haha.. dari semasa ke semasa tukar lah macam-macam jenis pencuci muka.. New York Skin Solution pun pernah guna kaauu.. Ni lah Skin Care yang paling mahal.. sempat buat 2 kali treatment, 1 lagi burn sebab tak sempat nak pergi..lebur duit..huhu 


Lepas tu masih belum jumpa lagi pencuci muka yang betul-betul BEST.. masih dengan habit lama bertukar-tukar pencuci sehingga lah izan kenal dengan Shaklee.. habis je pencuci yang izan guna, terus beli pencuci muka Shaklee ni.. yang izan guna ni untuk kulit jenis normal kepada berminyak.. rasa lepas cuci muka memang best.. kulit muka kurang berminyak.. dan yang paling best, lepas cuci muka rasa lembut dan segar.. 


Izan start guna bulan 5 aritu, sekarang bulan 9 masih banyak ada separuh lagi.. berbaloi dengan harganya.. I LIKE.. jimat tahan berbulan-bulan.. takde lah keje nak beli pencuci muka je kan.. tak tukar dah lepas-lepas ni..


Ni Full Set Enfuselle Skin Care - Normal to Oily Skin

Terdiri daripada:

1. Purifying Cleansing Gel : RM88.75
2. Purifying Toner : RM78.75
3. Balancing Moisturizer : RM83.75 

Murah kan.. pada izan ianya harga mampu milik nak dibandingkan dengan jenama-jenama lain yang jauh lebih mahal..

Kelebihan & Kebaikkan Enfuselle Normal to Oily Skin


1. Purifying Cleansing Gel (177ml) 
  • Bebas sabun, pH seimbang diperkaya dengan Vitamin E yang berbuih lembut bagi memastikan kulit kekal segar dan lembut.
2. Purifying Toner (177ml)
  • Mengekal dan menganjalkan semula kulit wajah, menghaluskan struktur kulit, juga membantu mengawal muka berkilat dengan menghapuskan lebihan minyak.
3. Balancing Moisturizer (59 ml)
  • Formula yang ringkas, tidak berminyak dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada wajah, bertindak dengan membekalkan kelembapan segera.

Kalau ada yang nak try contact lah izan.. ada lagi satu Set Enfuselle untuk kulit normal kepada kering @ Normal to Dry Skin.. citer lain kali lah ye.. Untuk yang belum tahu atau yang dah lupa, Shaklee tawarkan 2 jenis Set Skin Care.. 1. NutriWhite Skin Care 2. Enfuselle Skin Care..

Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee Malaysia
Hotline: 013-6783854
Email: nurizanahmad@yahoo.com
FB Page: Lady Krafts

Pengeposan ke seluruh Malaysia, 
Singapura, Thailand, Indonesia & Brunie



Blog, Updated at: Monday, September 22, 2014

0 comments:

Post a Comment