Set Berpuasa dan Kulit Cantik

Posted by

Lebih kurang dua minggu lagi kita semua umat Islam akan sama-sama menyambut kedatangan Ramadhan.. Berbaki dua minggu ni sama-samalah kita mempersiapkan diri fizikal dan mental dengan amalan-amalan berpuasa di bulan Sya'ban, mengaji, berzikir agar dibulan Ramadhan nanti kita sudah terbiasa dengan amalan-amalan tersebut.. Buat yang terbaik di bulan Ramadhan tahun ini, tiada siapa tahu samada kita akan berjumpa lagi atau tidak di tahaun hadapan.. Ramadhan tahun ni merupakan Ramadhan ke dua izan sekeluarga menyambutnya tanpa seorang ayah di sisi.. Insya Allah, rancangnya nak ziarah makam ayahanda sebelum Ramadhan ni.. Hari yang disunnatkan ke kuburan adalah hari Jumaat.. Kalau korang nak ziarah kubur ahli keluarga atau sanak saudara pergi lah dihari Jumaat..

Izan nak tekankan ka sini, ambillah fadhilat bersahur di bulan Ramadha.. Izan pun kadang-kadang malas jugak nak bersahur, tapi sekurang-kurangnya izan tetap bangun untuk minum air walaupun hanya air masak.. besar ganjaran bersahur ni.. Rugi sesiapa yang tak berebut untuk mendapatkannya.. Untuk puasa tahun ni, izan dah siapkan Set Berpuasa Shaklee izan.. hehe.. kalau rasa-rasa malas nak makan nasi, izan minum set berpuasa shaklee ni je lah.. senang dan lengkap dengan nutrisi, bekalkan tenaga dan kurangkan dahaga.. Mudah-mudahan dapat puasa penuh sebulan Ramadhan tahun ni.. Walaupun izan perempuan tapi tak mustahil tau.. Bukan lelaki je dapat puasa penuh tau..



Set Berpuasa ni bukan sekadar beri tenaga dan kurangkan rasa haus.. Tapi dapat BONUS kulit cantik..

1 set: RM346.25 (harga ahli RM2xx.xx)

Murah kan beli dengan harga ahli.. Yuran keahlian hanya RM65 seumur hidup.. Harga ahli hanya untuk ahli.. Untung daftar ahli ni boleh dapat cash back tiap-tiap bulan jika layak..


Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee 
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Friday, June 13, 2014

0 comments:

Post a Comment