Ikhtiar Dapat Anak - Set Kesuburan

Posted by

Alhamdulillah bersua kembali.. Hari ini nak kongsi testimoni set kesuburan Shaklee.. Set kesuburan ni untuk suami isteri yang mencari jalan dan ikhtiar untuk mendapatkan cahaya mata.. Bukan sahaja untuk yang dah lama kahwin tapi tak ada anak, tetapi juga untuk yang dah ada anak 2 3 orang tapi nak tambah anak lagi.. Anak itu anugerah Allah, anak juga adalah ujian bagi ibu bapa.. Anak juga adalah rezeki yang tak ternilai bagi pasangan suami isteri..

Jom baca testimoni pengguna set kesuburan shaklee ni..
__________________________________________________________________________


Perkara yang paling menggembirakan bila dengan Shaklee ini.. Alahmdulillah saya disahkan mengandung lagi.. :)) Hampir 2 tahun jarak dengan anak ke-2. Saya menanti untuk anak ke-3. Tapi masih belum ada rezeki, saya mengambil keputusan untuk mencuba Set Kesuburan Shaklee. Selama hampir 4 bulan saya menggunakan set kesuburan Shaklee dan sebulan hanya dengan minum VIVIX.. Alhamdulillah akhirnya berhasil dan dengan usaha yang sungguh-sungguh.

Oleh itu, bagi sesiapa yang ingin untuk mengandung.. Boleh focus Set Kesuburan Shaklee ini.. Dah cuba tapi tak berhasil jugak? Sebab tu saya tambahkan vivix suami isteri.. Jangan lupa dengan berkat usaha dan doa.. InsyaALLAH dengan izin Allah. Kita akan dapat apa yg kita nak..

__________________________________________________________________________

Alhamdulillah kan.. rezeki ni rahsia Allah.. kita tak tahu sebanyak mana rezeki yang Allah berikan pada kita.. Setiap orang tu telah Allah tetapkan rezeki masing2.. Berusaha lah selagi mana boleh dan berdoa serta merayu kepada Nya agar mengurniakan rezeki yang melempah-ruah untuk kita semua..




sms/watsapp/wechat: 013-6783854
email: nurizanahmad@yahoo.com





Blog, Updated at: Thursday, May 15, 2014

0 comments:

Post a Comment