Atasi Kejang Kaki Ketika Hamil

Posted by

Bersua lagi.. masalah kejang kaki ni masalah biasa yang sering dihadapi oleh kita semua.. bukan saja dialami oleh ibu-ibu hamil, tetapi dialami oleh semua orang.. macam izan biasa akan krem@kejang ni bila dah lama tak banyak berjalan tiba-tiba berjalan ke sana ke sini.. alamatnya memang krem lah.. lagi satu kalau pakai heel.. maklumlah dah lama x pakai kasut yang cantik tu, tiba-tiba teringin nak menggayakannya lah pulak.. memang cari penyakit..

Ok, jom kita lihat bagaimana Ostematrix Shaklee boleh membantu kita semua dan wanita mengandung dari masalah kejang kaki..

Dalam Ostematrix ni ada magnesium.. Kajian mendapati wanita hamil yang mengambil suplemen magnesium selama 3 minggu akan kurang mengalami kekejangan @ krem kaki berbanding wanita hamil yang tidak mengambil magnesium.. Kekejangan ni boleh berlaku disebabkan oleh kekurangan kalsium.. Ostemarix adalah sumber kalsium yang kaya dengan magnesium.. Ostematrix seseuai diambil oleh seisi keluarga terutama bagi mereka yang tidak minum susu..

So, pengambilan 4 biji ostematrix sebelum tido membantu dari menderita kekejangan kaki @ krem yang sangat menyakitkan.. 

Jom consume Ostematrix harini selama 3 minggu sekurang-kurangnya, dan rasai sendiri kesannya..

RM61.00 (120 biji) - tahan sebulan



sms/watsapp/wechat/line: 013-6783854
email: nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Saturday, May 17, 2014

0 comments:

Post a Comment