Alternatif Tangani Masalah Buah Pinggang

Posted by

Salam & selamat petang.. dua hari lepas sibuk menguruskan kerja hakiki.. memandangkan esok holiday, baru lah lapang sikit fikiran.. Last day ada seorang bertanya pada izan.. buah pinggang bocor boleh secure tak?.. Izan kata Insya Allah, kita ikhtiar, Allah yang menyembuhkan.. Ingat ye, apa pun supplement atau ubat yang kita makan tak kan boleh berbuat apa-apa, jauh sekali menyembuhkan penyakit tanpa izin Allah.. Allah maha berkuasa yang memberikan penyakit dan menyembuhkan penyakit.. The power of doa, sebab itu jangan lupa berdoa setiap kali kita makan, ambil supplement.. Ingat tak kisah seorang nabi yang sakit perut, kemudian berdoa kepada Allah meminta kesembuhan, kemudian Allah memerintahkan supaya makan daun dari sejenis tumbuhan.. Alhamdullilah sakitnya sembuh.. kemudian suatu hari, nabi tersebut sakit perut sekali lagi, tanpa meminta kesembuhan pada Allah, lalu terus mengambil daun tumbuhan tersebut dan didapati sakit perutnya tidak hilang.. Nampak kan, daun tidak boleh menyembuhkan kecuali dengan perintah Allah..



Apa alternatif untuk menangani masalah buah pinggang?
Buah pinggang adalah antara organ penting dalam badan kita.. salah satu ffungsinya adalah mengimbangi badan daripada bahan kimia.. kegagalan fungsi buah pinggang yang serius menyebabkan pesakit terpaksa menjalani dialisis untuk membuang racun-racun dalam badan..

Bagi pesakit buah pinggang, shaklee menawarkan VIVIX sebagai rawatan alternatif untuk meningkatkan tahap kesihatan buah pinggang.. bukan sahaja merawat masalah buah pinggang tetapi juga boleh membantu merawat masalah pengakit-penyakit kronik seperti strok, diabetis, jantung, kanser, SLE, cyst, membantu baik pulih ketagihan merokok, anti aging, masalah mata dan sebagainyya.





Sebarang pertanyaan berkaitan dengan VIVIX, boleh hubungi izan..

013-6783854
nurizanahmad@yahoo.com
SID: 1096713







Blog, Updated at: Friday, March 14, 2014

2 comments:

  1. Buah pinggang? Hmm, boleh bagi cousin guna ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuma sebagai ikhtiar..kesembuhan semua dengan izin Allah.. :)

      Delete