Performance Drink - Minuman Hidrasi Tulen

Posted by

100 Plus sering dikatakan sebagai air bertenaga.. izan pun suka minum air 100 Plus walaupun bukan tujuan untuk bertenaga.. paling suka yang original.. sekarang ni kan dah banyak perisa dan macam-macam warna.. 

Bagi yang belum kenal, izan nak memperkenalkan Performance Drink keluaran Shaklee ala-ala 100 Plus lah ni.. boost up tenaga.. minuman ni satu-satunya minuman hidrasi yang dihasilkan oleh Shaklee.. orang bekerja atau bersukan biasanya menyebabkan tubuh kehilangan nutrisi penting yang diperlukan badan.. jadinya performance drink ni berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian kita.. 


Performance drink ni menjadi minuman pilihan atlet olimpik Eli Bremer kalau korang kenal lah.. air ni perisa oren.. memang sedap.. 

Manfaat utama:
  • meningkatkan daya ketahanan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal - ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh.. ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnasium dan chloride.. produk ni turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian..
  • mencegah penyahhidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda..
  • mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang enting begi tenaga otot dan mempercepatkan  sembuhan akibat kecederaan otot..
sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula dan sebagainya..



Nurizan Ahmad
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com


Blog, Updated at: Thursday, June 05, 2014

0 comments:

Post a Comment