Bidadari - Derry Sulaiman

Posted by

BIDADARI


50 ribu tahun

50 ribu tahun
Sebelum di perkenal kan nya langit kepada samudraALLAH sang maha Cinta telah menuliskan indahnya namamu di samping namaku

Tajam nya tatap matamuMenembus relung jiwakuLembutnya tutur katamuLuluhkan keras hatiku

Bagiku kau bidadariYang sedang berada di bumiTuk hidupkan jiwa ku yg matiTerbunuh oleh jahatnya sepi

Aku yakinKau dihantar untuk temanikuAku yakinKau tercipta untuk menjagakuAku yakinIndahnya namamu telah tertulis disamping namakuAku yakinKau adalah belahan jiwaku

Kau lah bidadarikuBelahan jiwakuKaulah mataharikuTerangi duniakuKaulah bidadarikuSejukkan jiwakuKaulah mataharikuAnugerah tuhanku

Bagiku kau bidadariYang sedang berada di bumiTuk hidupkan jiwa ku yang matiTerbunuh oleh jahatnya sepi

Aku yakinKau di hantar untuk temanikuAku yakinKau tercipta untuk menjagakuAku yakinIndahnya namamu telah tertulis disamping namakuAku yakinKau adalah belahan jiwaku

Aku mencintaimu bukan kerana apa apaTapi kerana aku mencintaiNya kerana aku mencintai Allah SWTAku berharap bisa mengajakmu sampai ke dalam Surga dan sujud berdua di hadapan Allah











Blog, Updated at: Friday, July 26, 2019

0 comments:

Post a Comment