Masih Aku Cinta - Naib Juara AJL 29

Posted by

Ya, Masih Ku Cinta.. Walau jasad terpisah, kau masih dekat di hati.. cewah..

Tahniah buat Shila Amzah Naib Juara Anugerah Juara Lagu (AJL) 29


Jom layan lagu kak shila kita ni.. Buat mereka yang tak dapat bersama kekasih hati hingga ke jinjang pelamin atau perhubungan terputus di tengah jalan, jangan sedih-sedih sangat.. Tidak sedap lauk tanpa garam, begitu juga dalam kehidupan.. Setiap yang berlaku akan lebih mendewasakan dan mematangkan..

Naib Juara AJL 29, Shila Amzah, Lirik Lagu Masih Aku Cinta

Masih Aku Cinta - Shila Amzah

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku, kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mempertahankan ku sepertimu
Satu dunia, menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku






Blog, Updated at: Monday, February 09, 2015

1 comments:

  1. thanks for sharing.. hehe..blogwalking here ... #visit my blog on shukranzahari.blogspot.com ..happy blogging

    ReplyDelete