Fresh Laundry - Serbuk Pencuci Shaklee

Posted by

Salam semua..


Pernah check tak ingredient sabun basuh yang anda guna buat basuh baju hari-hari kat rumah tu? ada ke ingredient kat plastik sabun tu?.. nanti g check tengok ada ke tak ok.. sesetengah sabun tak sesuai dengan kulit tangan menyebabkan kulit mengelupas, kulit jadi kasar dan sebagainya..

Jikalau anda mengalami masalah atau alahan dengan sabun pencuci di rumah anda, atau kulit anak-anak sensitif dengan sabun basuh baju yang sedia ada di pasaran, tukarlah menggunakan Fresh laundry Powder ni.. Dijamin selamat, berkesan dan sentiasa mesra alam..

Sabun Basuh Baju Organik,  Fresh laundry Powder


Kak Sabarina adalah salah seorang pengguna serbuk pencuci ni.. apa kata beliau?

"Awal Mac hari tu cuba beli sabun basuh kain Fresh laundry. Setiap kali basuh kain guna 1-2 scoop susu bayi (cadangan 1 sudu teh saja, saja guna lebih) hihi. Saya basuh kain setiap hari. 1 round. Kalau weekend 2-3 round. Tapi tahan 7 bulan pulak.. sampai hujung bulan Oct pulak tu..lama sangatt aihh. Yang bestnya, kalau kulit ada alahan, dah tak ada lagi gatal-gatal. Baju baby pun basuh ja sekali. November ni kena buka kotak baru la...tahun depan Julai pulak la kena beli sabun..JIMAT dan berbaloi sungguh guna sabun ni".

Berbaloi bertukar dengan Fresh Laundry Shaklee.. Tahan lebih lama berbanding serbuk pencuci biasa.. paling istimewa bebas dari bahan kimia..



Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee Malaysia
nurizanahmad@yahoo.com
013-6783854


Blog, Updated at: Wednesday, October 29, 2014

0 comments:

Post a Comment