Performance Drink - Air Bertenaga

Posted by

Musim cuaca panas ni sedap minum air sejuk kan.. Sedap minum ABC (Air Batu Campur), laicikang, cendol, coconut shake..



Tapi kat rumah izan ni mana nak dapat benda alah tu semua.. Ada tak ada, izan minum performance drink Shaklee je lah.. Perasa oren sedap.. cara minum cuma campurkan 3 scoop ke dalam 200ml air sejuk.. Tapi izan minum campur dengan Meal Shakes.. Bertambah lah sedap kan..


Nampak kan air dalam shaker tu warna kuning.. Sebab perasa oren.. Bukan je sedap, performanne drink ni air bertenaga dan kurangkan rasa haus musim-musim panas ni.. Ditambah pulak dengan Meal Shakes yang kaya dengan nutrisi lengkap.. Bila badan cukup zat mesti lah kita bertenaga dan tak letih ye dak..

Gambar ni berlatar belakangkan almari lama.. Old school punya, zaman-zaman arwah ayah kawen dengan ibu, satu set dengan katil.. Tak ada dah jual dipasaran sekarang.. Tahan lama.. Nak dibandingkan dengan perabot zaman sekarang jauh beza dari segi kualiti.. Perabot sekarang memang banyak yang cantik-cantik, harga pun boleh tahan cantik, tapi dari segi kualiti amat kurang.. Bukan saje perabot, kalau kita tengok zaman sekarang dengan zaman dahulu memang jauh beza terutama kualiti budak-budak zaman sekarang kan..


Nurizan Ahmad
Pengedar Sah Shaklee 
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com


Blog, Updated at: Wednesday, June 11, 2014

0 comments:

Post a Comment