Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher

Posted by

Salam & selamat malam semua... bila isi air yang dah dimasak ke dalam botol berulang-ulang kali mesti lama-lama botol jadi kuning.. sebab apa kuning?? sebab sumber air paip yang tidak bersih.. air paip ni memang lah air yang dah diproses tapi paip yang berjela-jela panjang sampai ke rumah kita tu ada ke siapa-siapa yang dok cuci tiap-tiap bulan.. sebab tu lah air jadi kuning.. lepas tu kita pun tak tahu ada apa je dalam air yang kita minum hari-hari tu.. ada logam ke, bahan-bahan kimia ke.. Oleh itu, izan nak kongsi kelebihan penapis air Shaklee Get Clean Water Pitcher berbanding penapis-penapis air jenama lain..


Air yang lebih bersih dan sihat datangnya hanya dari sebuah jug air!!


Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol.. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.


Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula.. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.


Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Sistem Penuras Jag Air dengan Blok-Karbon Isian Semula yang pertama seumpamanya direka untuk mengurangkan sisa bagi memelihara alam sekitar. Reuse >> Replace >> Reuse... Terbaik!!


Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.



Tahukah anda, Standard yang paling popular bagi penapis air ada NSF. NSF adalah satu organisasi bebas yang memberikan sijil standard bagi pelbagai jenis produk. Salah satu daripadanya adalah produk penapis air.

Standard 042 adalah standard paling basic bagi sesebuah penapis air. Kalau penapis air tu dapat tapis klorin, baiki rasa dan bau air, ia boleh dapat Standard 042 .

Standard 053 adalah bagi menapis bahan cemar yang boleh menjejaskan kesihatan. Ada banyak bahan cemar (Rujuk pada list bahan cemar yang kat atas tuh) yang dapat ditapis oleh penapis air tersebut.


Pilihan Bijak!
Hanya beberapa sen bagi seliter air
Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
Ringan dan mudah dibawa
Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak


Berminat boleh contact izan..
Sms/whatsapp : 013-6783854
Shaklee ID: 1096713



Credit to: Alinalan



Blog, Updated at: Saturday, February 22, 2014

0 comments:

Post a Comment