OMEGA GUARD

Posted by

Bila sebut je pasal omega mesti terbayang-bayang ikan kan.. sebab apa ikan bukan ayam, bukan lembu, bukan kambing.. sebab omega guard ni diperbuat daripada minyak ikan..

omega guard shaklee minyak ikan terbaik

Apakah kebaikan Omega Guard Shaklee?

Melindungi Jantung Anda*
Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. 
Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*
(Sumber : Shaklee Malaysia)


Siapa Perlukan Omega Guard Shaklee?

Ibu hamil
Ibu menyusu
Warga emas
Kanak-kanak
Mengalami masalah berat badan
Sering mengalami masalah kesihatan
Mementingkan tahap kesihatan yang bagus



Nurizan Ahmad
Shaklee Independent Distribution [SID No: 1096713]
013-6783854 / nurizanahmad@yahoo.com


Blog, Updated at: Thursday, February 13, 2014

0 comments:

Post a Comment