Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com

Posted by

Selamat pagi Jumaat.. harini 6/6/14.. macam ada ong je tarikh ni.. haha.. gurau je.. nombor takda kaitan dengan rezeki ok.. izan jarang-jarang sebenarnya join Giveaway ni.. tapi kalau korang nak tahu menyertai peraduan ni merupakan salah satu cara promosikan blog.. selain promosi, ini juga sebagai tanda kita support dan memeriahkan giveaway rakan blogger.. hidup ni kan untuk memberi.. 

giveaway-tunai-rm500-by-syuhadabaharudin.com

Giveaway tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com ni dianjurkan sepenuhnya oleh rakan blogger yang hebat Pn. Syuhada sempena ulangtahun perkahwinan yang ke lapan.. dimaklumkan beliau juga akan terbang berbulan madu ke Bali.. sweet kan.. giveaway ni menampilkan hadiah wang tunai dan juga produk barangan.. Pemilihan pemenang berdasarkan Random.. jadi sesiapa pun berpeluang untuk menang hadiah dalam Ggiveaway ini. 

Ia akan berlansung selama hampir sebulan bermula 3 Jun sehingga 30 Jun 2014. Jadi, anda masih banyak masa untuk sama-sama memeriahkan giveaway ini dan menjadi salah seorang peserta bertuah untuk menang hadiah ditawarkan. Anda hanya perlu menunaikan 5 syarat mudah yang diminta.

Berminat nak jadi salah seorang peserta dalam Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com; sila rujuk entri ini - Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com

Mudah-mudah ada rezeki izan menang.. Amin..



Blog, Updated at: Friday, June 06, 2014

2 comments:

  1. singgah dari segmen yang sama ^^ good luck ya ..jemput singgah blog..salam perkenalan :)
    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html

    ps : jemput join GA ni ya http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/05/2-mellya-and-iola-giveaway-bonanza.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan jugak lola.. Insya Allah izan join GA tu nantu..hihi

      Delete