Peluang Melancong Percuma Sophie Paris 2015

Posted by

Salam semua..


Alhamdulillah, 2014 hampir melabuhkan tirai.. Tak lama lagi masuk tahun baru 2015.. Dah ada perancangan ke untuk tahun 2015 nanti?.

Awal bulan 12 haritu, izan ada mendaftar sebagai ahli Sophie Paris.. Pendaftaran murah je RM15 seumur hidup.. kalau daftar online kena tambah postage RM10 untuk pos starter kit.. Starter kit tu ada beg magenta warna pink, kad ahli, stiker kereta, katalog, dan macam-macam lah.

Bagi yang first time dengar nama Sophie Paris, mai nak habaq.. Sopie Paris ni satu jenama yang memperkenalkan dan memperketengahkan fesyen gaya Perancis untuk lelaki, wanita dan kanak-kanak.. ada beg, wallet, jam tangan, kasut, baju, aksesori, kosmetik, tali pinggang, cermin mata dan banyak lagi.. Barang-barang Sophie Paris ni boleh didapati di Bisnes Center Sophie Paris di seluruh Malaysai., Harga yang ditawarkan memang TERBAIK dan mampu milik.


Apa kaitan dengan Melancong Percuma??

Ni nak bagitahu lah ni, Sophie Paris menawarkan melancong secara percuma ditaja oleh syarikat sepernuhkan untuk ahli yang berdaftar.. Peluang ni dibuka kepada semua ahli tertakluk kepada terma dan syarat.. mana ada orang nak bagi tiket free gitu-gitu kan, mestilah ada term & condition kan..

Kalau terasa teringin nak melancong tahun 2015 daftar lah sebagai ahli.. peluang terbuka luas untuk mengertai keluarga besar Sophie Paris.. Jadilah mereka yang terawal sebab Sophie Paris ni masih agak baru bertapak  di Malaysia lebih kurang 2 3 tahun.. Jom pakat-pakat makan angin..





p/s: Daftar Sophie Paris hubungi 013-6783854




Blog, Updated at: Friday, December 26, 2014

0 comments:

Post a Comment