Kisah Buasir - Atasi Masalah Buasir

Posted by

Ujian, sakit, sihat semua tu kuasa Allah.. tiada siapa yang dapat menduga bila kita akan jatuh sakit, bila kita akan diuji.. semalam kawan izan call.. ingatkan ada apa kan.. rupa-rupanya nak bagitahu dia buang air besar berdarah.. bukan main risau lagi dia.. izan nasihatkan suruh pergi hospital buat check up.. kebarangkalian buasir atau gastrik..

Harini kawan izan tu call lagi bagitahu, dia dah pergi jumpa doktor.. doktor bagitahu dia buasir peringkat pertama.. Allahuakbar.. ada 3 butir tempat yang bengkak dan luka dalam usus tu.. doktor bagitahu kalau tak dirawat dan dijaga boleh menyebabkan menyebabkan usus menjadi lebih teruk dan juga boleh menyebabkan kematian.. sebenarnya kematian tiada kaitan dengan penyakit, ia cuma asbab kematian.. bila sampai ajalnya, seseorang itu pasti pergi..



Set buasir shaklee terdiri daripada Ostematrix, Omega guard dan Zinc.. bila izan borak-borak tu adalah dia bagitahu selalu teran-teran bila membuang air besar.. mungkin sebab tu boleh terjadinya buasir.. mungkin juga kawan izan ni mengalami masalah sembelit semasa membuang air besar..

Izan bagi Ostematrix sebotol supaya buang air lebih lawas dan lancar, takde masalah sembelit susah nak membuang air besar.. semoga kawan izan cepat sembuh dari buasir.. next entry izan akan ceritakan apa punca buasir dan bagaimana Shaklee dapat membantu masalah buasir ni..

Nurizan Ahmad
SMS/WatsApp/WeChat/Line : 013-6783854
Email : nurizanahmad@yahoo.com



Blog, Updated at: Tuesday, June 03, 2014

0 comments:

Post a Comment