Siapa Memerlukan Omega Guard

Posted by

Setelah penerangan diberikan mengenai Omega Guard, then siapa sebenarnya yang memerlukan Omega Guard ni??

Izan memang galakkan pengambilan Omega ni.. bukan sebab izan saja-saja suka suruh beli tapi sebab badan kita tak mampu nak hasilkan asid lemak omega-3 utk proses metabolisma.. Kena dapatkan omega-3 dari sumber makanan atau suplemen.. Jadi korang semak sendiri dalam golongan mana  korang tergolong:

  • Ibu hamil (perkembangan otak bayi dalam kandungan, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi slepas bayi dilahirkan)
  • Ibu menyusu (perkembangan otak bayi)
  • Kanak-kanak (Usia 0-6tahun adalah peringkat umur yang sangat kritikal di mana pertumbuhan otak yang pintar perlukan makanan yang kaya dengan asid lemak Omega 3, DHA dan EPA dan bagus untuk sistem imunisasi kanak-kanak ,asma dan eczema)
  • Individu yang ingin mengawal berat badan (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat)
  • Individu yg ingin meningkatkan kepekaan , daya ingatan,kecekapan kerja 
  • Lelaki yg mementingkan kesihatan - memelihara dari penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis dan banyak lagi.
  • Wanita yang mementingkan kecantikan (flawless skin) dan kesihatan (tulang dan sendi).

Kalau rasa anak senang demam, mudah mengantuk kat kelas, ada penyakit asma, alergy or nak anak pintar,beli lah Omega ni untuk anak-anak...Kalau rasa bukan untuk anak, sila lah beli untuk diri sendiri. Omega ni bagus untuk brain, untuk kulit yang cantik, untuk kesihatan sendi dan mengawal kolestrol.. Kalau rasa sayang suami, hadiahkan lah untuk suami sebab Omega juga vitamin utama utk orang lelaki..







Blog, Updated at: Monday, March 10, 2014

1 comments: