Never Stop Hoping

Posted by

Salam semua..

Hari ini sudah masuk hari ke 5 kita di bulan November bermakna sudah 5 hari juga knit challenge berjalan.. Yang menjadi masalahnya baru 1 hari je berkesempatan meluangkan masa untuk knitting.. Baru sempat belajar cast on itu pun tak berapa menjadi and masih belum berpuas hati..

Kepala masih berasa sakit gara-gara tidak nyenyak tidur malam tadi dan asyik terjaga and terasa macam nak demam pun ada ditambah dengan batuk-batuk yang masih tak surut.. Mungkin ada sesuatu yang bermain di fikiran dan juga hati yang membuatkan tidur terganggu.. Begini la lumrah kehidupan.. Ada masa kita gembira, ada masa kita bersedih, ada masa kita terluka.. Cuma satu yang perlu diingat, sentiasa lah ingat kepada Allah dan mengadu lah kepada Nya setiap apa yang menimpa ke atas diri kita..




Apa yang sedang berlaku sekarang ini, agak sukar untuk dijelaskan.. Dalam kegembiraan ini, terdapat kegusaran di dalam hati.. Terlalu banyak yang bermain-main di dalam fikiran walaupun tiada jawapan yang ditemui.. Kadang-kadang terasa sukar untuk memahami dirinya.. Apa yang pasti, Allah sudah tetapkan apa yang kita perlukan dan apa yang terbaik untuk kita.. Bersabar lah dengan segala cobaan yang mendatang..


"Tiada duka yang abadi"


Blog, Updated at: Monday, November 05, 2012

0 comments:

Post a Comment